Blog Archive

Sunday 27 March 2011

APA CERITA HARI INI DARI GUA KELAM!

Halloooo....

Selamat tengahari semua daripada gua. Nak tahu apa cerita gua untuk hari ini?..
Jom makan santapan dari wilayah Gua sambil dengar lagu Justin Bieber. Siapa yang tak minat itu boleh  belah gua. hahaha. Itu lawak untuk hari ini ye.

        Macam ini permulaannya. Tadi dekat rumah belakang tu, ada sorang budak tu menangis dan gua rasa macam nak tumbuk jer muka dia. (Gua memang agak bodoh untuk hari ini sebab gua tak ada idea. So, korang makanlah santapan cerita yang tak sedap daripada Gua).

         Hahaha.. janji gua belanja free. Dalam wilayah gua tu. Jadi kepada sesiapa yang tak puas hati lagi dengan gua, silalah buat komen di bawah yer. So, gua boleh perbaiki perangai gua atau bahasa atau........ Aduh!. Gua tak ada idea lah... BYE  BYE BYE..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...