Blog Archive

Sunday 27 March 2011

TAK PUAS HATI DENGAN KAKAK GUA!

HELLO SEMUA! APO KHABAR DARIPADA GUA. DAH MAKAN MALAM KE SEMUA?. 
NI, GUA ADA CERITA SIKIT. JOM....

Gua tak puas hati sebab kakak gua dia maki hamun gua. Dia kata gua gila. Gua rasa nak tumbuk biji mata dia.

Dia kata nak perang dengan gua. Gua kata tak apa 1 by one tapi dia takut. Dia nak tumbuk gua. Gua kata tak apa mai la hantu.

Tu ja. Gua nak tunggu apa pula dia nak cakap pasal gua. Gua  harap dia memang seorang yang penakut dan tak berani bersemuka dengan gua.

HAHAHAHA.. jom perang persaudaraan kalau dia berani. Gua tabik yang dia mesti terkencing terberak sekarang ini. 

1 comment:

  1. Wow mangkuk hayun. Kau memang nak kena dengan akulah. Dalam ni kau bolehlah berani sikit yer. Tapi, kalau depan aku kemain lagi buat baik. Dasar nak kena betul budak ni.

    Kau tunggu! kalau aku jumpa engkau, aku luku kepala kau. Dan... rasakan cubitan maut aku. Mentang-mentanglah ada wilayah sendiri, dah mula nak cari pasal dengan aku.

    Kau belum kenal lagi kakak kau sapa. Kau tunggu! Kau tunnggu!. Silap bulan ada yang patah kaki tangan kos kena penangan teakwondo aku.

    Belah lah budak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...